B-to-B ja B-to-C -myynti
Telemarkkinointi ja puhelinpalvelut ovat tehokas tapa hankkia lisää myyntivoimaa ja vahvistaa yrityksen toimintaa ilman suuria investointeja.
Karjalan MediaCenterin myynti- ja markkinointipalveluiden avulla voit mm. laajentaa asiakaskuntaasi tavoittamalla uusia kohderyhmiä, kasvattaa tulosta tehostamalla jälkimarkkinointia ja aktivoimalla nykyasiakkaita sekä lisätä yrityksesi ja palveluidesi tunnettuutta.
Tarjoamme telemarkkinointipalvelut sekä yrityssektorille (B-to-B) että kuluttajakauppaan (B-to-C). Myynti- ja markkinointikampanjat räätälöidään aina asiakaskohtaisesti tavoitteiden, kohderyhmän ja projektin pituuden mukaan.
Telemarkkinointi- ja kontaktointipalvelumme osa-alueet:
- B-to-B telemarkkinointi
- B-to-C telemarkkinointi
- Tuotteiden ja palveluiden puhelinmyynti
- Asiakashankinta / Uusasiakashankinta
- Asiakkaiden aktivointisoitot
- Tietojen / sopimusten päivityssoitot
- Jälkimarkkinointi ja lisämyynti
- Myyntikäyntien varaussoitot (kts. Ajanvaraus ja buukkaus)
- Asiakastapaamisaikojen varaukset (kts. Ajanvaraus ja buukkaus)
- Myyntihenkilöstön buukkaus (kts. Ajanvaraus ja buukkaus)
- Muut räätälöidyt telemarkkinointipalvelut (kts. Puhelinpalvelut, Inbound)